Cześć! To już 3 odcinek mojego podcastu. Struktura tego odcinka będzie podobna, jak poprzednio: najpierw opowiem o statystykach i moich przemyśleniach z prowadzenia firmy, a druga część będzie bardziej merytoryczna – będę w niej mówić o planowaniu działań marketingowych na podstawie moich doświadczeń.
Część 1 – statystyki
W tej części podcastu dowiecie się:
- czy statystyki, którymi się dzielę, są kluczowe w prowadzeniu firmy,
- jakimi wskaźnikami powinniśmy kierować się w ocenie kondycji firmy.
To był trudny tydzień – miałam zdecydowanie mniej czasu na pracę, co odbiło się w liczbach na moim Facebooku.
Liczba polubień strony
Liczba wyświetleń strony
Liczba aktywności
Czas poświęcony na działania promocyjne / sprzedażowe – 5,5 godziny:
Część 2 – Planowanie działań marketingowych
W drugiej części podcastu opowiadam o planowaniu działań marketingowych, a szczególnie o tym, dlaczego warto mierzyć siły na zamiary i co ma wspólnego tworzenie map ze spójnością w marketingu.
Usłyszycie w tej części o:
- wytrwałości,
- wyznaczaniu celów,
- spójności,
- określaniu ram czasowych i budżetu,
- rozbijaniu większych zadań na mniejsze.
Wspominam tutaj też o artykule „Planowanie działań marketingowych”, który jest doskonałym uzupełnieniem tego podcastu.