Cześć! To już 3 odcinek mojego podcastu. Struktura tego odcinka będzie podobna, jak poprzednio: najpierw opowiem o statystykach i moich przemyśleniach z prowadzenia firmy, a druga część będzie bardziej merytoryczna – będę w niej mówić o planowaniu działań marketingowych na podstawie moich doświadczeń.

Część 1 – statystyki

W tej części podcastu dowiecie się: 

  • czy statystyki, którymi się dzielę są kluczowe w prowadzeniu firmy,
  • jakimi wskaźnikami powinniśmy kierować się w ocenie kondycji firmy.

To był trudny tydzień – miałam zdecydowanie mniej czasu na pracę, co odbiło się w liczbach na moim Facebooku.

Liczba polubień strony

Liczba wyświetleń strony

Liczba aktywności

Czas poświęcony na działania promocyjne / sprzedażowe – 5,5 godziny:

1
Stworzenie ofert oraz rozmowy z potencjalnymi klientami
30
Udzielenie wywiadu
1
Nagrywanie filmów do reklam
3
Działania związane z podcastem

Część 2 – Planowanie działań marketingowych

W drugiej części podcastu opowiadam o planowaniu działań marketingowych, a szczególnie o tym, dlaczego warto mierzyć siły na zamiary i co ma wspólnego tworzenie map ze spójnością w marketingu.

Usłyszycie w tej części o: 

  • wytrwałości,
  • wyznaczaniu celów,
  • spójności,
  • określaniu ram czasowych i budżetu,
  • rozbijaniu większych zadań na mniejsze.

Wspominam tutaj też o artykule “Planowanie działań marketingowych”, który jest doskonałym uzupełnieniem tego podcastu.

Zostaw komentarz