Trudne początki
Marketingiem i sprzedażą zajmuję się już od 2016 roku. W tym czasie pracowałam w fundacjach, branży IT oraz dużej firmie szkoleniowej.
Ile to było wyzwań! Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Nie zawsze było różowo.
Pamiętam, kiedy tworzyłam swoją pierwszą stronę www. WordPress był dla mnie wtedy czarną magią, a nad każdą nową podstroną wylałam pewnie tyle samo łez, ile było znaków w kodzie…
Później jednak było coraz łatwiej. Z każdym kolejnym miesiącem przekonywałam się, że w marketingu nie chodzi wcale o narzędzia. Nie chodzi też o budżet. Chodzi przede wszystkim o dobre poznanie potrzeb klientów.
Jestem praktykiem, ale między czasie ukończyłam również studia magisterskie na kierunku Zarządzanie Kreatywne o specjalizacji Design Management.
To dzięki studiom pokochałam metodę Design Thinking. Ona utwierdziła mnie w przekonaniu, że zanim zaczniemy tworzyć rozwiązanie, najpierw musimy rozmawiać i bardzo dobrze poznać problem naszej grupy docelowej.