Poniżej znajdziecie moje case study współpracy z Ewą, która prowadzi szkołę pływania w Camridge.

Szkoła pływania dla dorosłych to mało sexy temat. W internecie widzimy mnóstwo marek, które mają piękną, pastelową otoczkę, a ich komunikacja opiera się głównie na ładnych obrazach.

A z czym kojarzy się Wam szkoła pływania dla dorosłych? Z zapachem chloru i czepkami? Zastanawialiście się kiedyś, jakie emocje przeżywają osoby, które mają wielki lęk przed wodą, a mimo to, chcą nauczyć się pływać?

My się nad tym pochyliłyśmy. I postanowiłyśmy, że Swim Boost będzie szkołą pływania, które będzie kojarzyła się z pozytywną komunikacją i rodzinną atmosferą, a dopiero później z zapachem chloru.

Jak do tego doszłyśmy? Na czym opiera się komunikacja? Jak zaczęłyśmy wprowadzać teorię w życie?

Na te wszystkie pytania znajdziecie odpowiedź w prezentacji, którą można pobrać poniżej. To opracowanie, które pokazuje pracę na prawdziwej firmie, która nie jest lukrowa i nie ma milionów budżetu. Zresztą, sami zobaczcie! 🙂

Jeżeli chcesz ze mną porozmawiać o projektowaniu Twojej marki, to zapraszam na darmową konsultacje, podczas której będziemy mieli możliwość porozmawiać o Twoich wyzwaniach i wzajemnie się poznań. Aby umówić się na rozmowę, wypełnij formularz lub napisz na: marta@kompasmarki.pl 🙂

Zostaw komentarz